søndag 19. mars 2017

En liten sneak peak fra Paris

Her har det vært ganske så stille og rolig en stund, og grunnen til det er at jeg har vært på ferie i en hel uke sammen med min mann i Paris.
Det har vært en fantastisk flott uke, vi har fått kjenne våren på forskudd og til og med en dag med knallsol og 20 grader pluss.
Det var også den dagen som var min bursdag  (som var utgangspunktet for at vi reiste også) og jeg spiste gelato som en av de mange utskeielsene denne dagen ;)
Vi har spist så mye god mat (og jeg skal lage et innlegg om en av disse restaurantene med masse bilder).
Så etter hvert når vi begge får redigert bilder så kommer det fyldige innlegg om vår uke i Paris med våre tips og anbefalinger.
Jeg vet bare ikke når, jeg vil ikke lage noen deadline på noe her :)

I mellomtiden legger jeg ut noen iphone bilder her. I synkende rekkefølge:
Matavdelingen på Le Bon Marche var helt fantastisk... her gikk det noen euro ;)
Kaffe og kakepause på Angelina inne på Louvre. A M A Z I N G !!!
Napoleon skuer utover bakgården på Militærmuseet som er inne på området til Invalidedomen
 (her hviler også hans legeme, i en sarkofag i domen).
Vi spiste ved disken på Toyo. Japansk fransk fusion restaurant.
Kirsebærtrærne blomstret overalt i Paris.
Detalj fra bilde inne på Louvre. Det var utstilling av kunst fra 1600-1700 fra Nederland. Fantastisk!








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar